Älskar den här stan!

Jag skriver alldeles för dåligt på bloggen. Och jag kommer inte heller bättra mig.. 
En normal dag här i Sydney består först utav att vi dra ut och springer runt Canada Bay. Där vi stannar på ett utomhus gym och tränar i typ 30 grader.. Sjukt jobbigt. Sen blir det havregrynsgröt med en fruktansvärt äcklig limesylt. Förbannat vidrig sylt, köp den aldrig. Sen drar vi ofta ut och skejtar och det är så jävla underbart att skejta här, men mina skor börjar gå sönder, så har lite hatkärlek till det. Efter vi har skejtat brukar vi producera musik eller gå ut på stan och bli lite halvt reckless. Inte något jobb inte något att tänka på alls. Älskar den här staden!
Kanske inte riktigt där vi hänger, men det finns lite små fuckade klubbar också..

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild frÂn WallpapersWide