Sämsta uppdateraren OZ

Jävlar vad jag sliter på den här jävla farmen! Jag och Gunnar har sammanlagt planterat över 2500 apelsinträd och vi kommer förhoppningsvis att få jobba här ett tag till! Vi får 17 dollar i timmen vilket är typ 125 kronor. Helt allright för att vara backpacker! På fritiden försöker jag lära mig att surfa vilket är hur svårt som helst. Vi har ställt våran van hos killarna vi jobbar meds tomt. Så vi softar inne hos dem hela tiden använder deras spis & dusch osv. Det som är lite sjukt är att de fortfarande bor hos sin mamma och är 21 22 och 23, tre bröder. Men helt perfekt läge typ 300 meter från en stor sandstrand där nästan ingen är. 
Cheers!
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild frÂn WallpapersWide