1 packad väska 6 dagar och 1 vecka

Om 13 dagar drar flyger jag iväg till Melbourne!
Först skall jag mellanlanda i bryssel och drycka lite amstelöl, eftersom min kompis Anton hade någon sjuk dröm om amstelöl då han fick munorgasm i sömnen. Jag mellanlandar inte bara där för att dricka bärs utan för att byta till ett större plan så jag kommer iväg till Abu Dhabi. I Abu Dhabi funderar jag på att införskaffa mig en turban. 
Har en känsla att det skulle vara nödvändigt att ha i Australien. Måste ha något att bryta isen med så jag får vänner.
Ja, och sen drar jag till Melbourne. 
Hela resan tar 27h vilket är ganska kort tid! Min förra resa jag beställde tog 44h så jag är ändå rätt ganska överlycklig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild frÂn WallpapersWide