Första dagen!

Det är fan tyskar överallt!Vart jag än tittar så är det bara massa tyskar.
 
 
Idag har jag hängt uppe i en skyskrapa på WorknHolidays kontor och fått massa information om var man kan söka jobb osv. Riktigt trevligt så jag tänkte faktiskt dra upp dit imorgon och söka alla jobb på hela jorden. På kontoret träffade jag en fransk tjej och en belgisk kille som pratar så fruktansvärt dålig engelska. De lagade lunch till mig och det blev spagetti med så fruktansvärt mycket ost. Har nog aldrig sett så mycket ost i samma maträtt. Och nu vill de dra upp och grilla på taket här på hostellet. typ enorma köttbullar med ost i fattar inte grejen..
Kunde inte boka fler nätter här på YHA hostellet där jag bor så imorgon tänkte jag dra ut till havet och bo i ett riktigt sliskigt hotell vid stranden som kallas oslo hotell. På recensionerna läste jag om gula lakan och högljudda människor. Vet inte riktigt hur jag skall tolka allt som händer här! Men jag är mer pepp idag än igår.
Här kommer lite meningslösa bilder :)))))
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hör av dig kramar och pussar

2013-10-20 @ 09:39:15
Postat av: Matilda

Uppdateraaaaa, vill veta hur du har det!!

2013-10-21 @ 14:14:26

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild frÂn WallpapersWide