Mate

Jävlar vad mycket saker jag gjort och vad lite Wi-fi det finns här som inte kostar en förmögenhet! Jag har träffat hur mycket skönt folk som helst! Skejtat, spelat fotboll sett pingviner bott på hostel druckit goon nästan köpt en bil och skaffat ett jobb! Nu sitter jag och min tyska kompis Gunnar framför datan och letar efter en bil som vi skall ta ut till en farm.
Vill skriva här men har inte tid för det är Free goone och ost kväll på mitt hostel!
Shout out till kungen mansor för bra snus.

Kommentarer
Postat av: Karin

Är det Johannes jag ser på bilden? Sjukt i så fall! Hälsa från mig, har jobbat med honom på Miss Sophie :)
Linus hälsar, gött att du lever livet ;) //Karin

Svar: Sjukt! det är johannes ja :DHa det awesome ni med!
Viktor Lindvall

2013-10-26 @ 14:29:52

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild frÂn WallpapersWide