Checklist

Det börja närma sig avgång nu! och jag är så jävla nervös att jag kommer fastna i tullen av att någon proppat min väska full med kokain typ eller att jag kanske bara har glömt mitt visum. Jag tror båda fallen skulle varit jävligt decent. Så jag skall faktiskt försöka planera lite och komma i tid till flygplatsen med alla saker med mig! känns som en bra idé faktiskt.
So far har jag fixat:
Ett visum
En enorm ryggsäck
Ett internationellt körkort
Ett betyg på engelska 
En flygbiljett
Två kilo kokain
En gopro kamera
En reseförsäkring
 
Om det är något ni undrar om förberedelser för resan är det bara att fråga!
 
Peace

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild frÂn WallpapersWide