Innan jag smiter iväg

Har aldrig känt mig så töntig som när jag sökte efter online collage maker på google..
Eller jo när jag satt och klistrade in bilder på saker jag skall köpa innan jag åker, haha.
Men om jag har en blogg kan jag lika gärna köra fullt ut!
Behöver den softa gråa tröjan så jag mår psykiskt bra. Världens fetaste album av Cam Meekins. En söt hatt så tjejer följer efter mig för jag är så söt i den. Ett swagigt linne så folk tror att jag är bra på basket. Lite laktospiller, för det är sjukt roligt att vara laktosintolerant. En solkräm för det sägs vara varmt.
 
Funderar på att börja titta på dåliga serier, dricka chailatte och ta egobilder i min webcam! helst samtidigt som jag dricker chailatte och tittar serier. Så jag kan känna mig som en riktigt bloggare.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Bra! Ta med dig laktospiller för de är fanimej sämst här med laktosfria produkter..(eller så är de jag som inte varit så duktig på att leta) plus att ska man typ köpa kaffe eller något på ett fik så har dom aldrig laktosfri mjölk utan sojamjölk och de måste man betala extra för.. Sämst!

2013-10-10 @ 04:49:16

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild frÂn WallpapersWide